26/27 juli

YESTERDAY :
Hade inte lust att blogga igår för jag låg på sängen och nördade Linas kvällsbok typ halva dagen, har läst ut den nu och jag tycker det är en väldig cool bok ♥

Ni har väl sett Fokis tävling?Jag var med och deltog igår och man kan vinna ett presentkort på 700 kr ,jag vet att jag inte har en stor chans att vinna bland 1000 andra fast det är ändå kult att hoppas :)

Igår natt klockan 2 satt jag och brushan i mitt rum och glodde på tv och helt plötsligt var det en stor fet spindel som kröp snabbt förbi oss.. Ja jag skrek och tog upp mina ben på stolen jag satt på och lät min bror försöka döda den med fjärrkontrollen, fast den var för snabb för att bli mosad så jag stack ut och hämtade tidningar.
Vi letade efter den i mitt rum fast det var fan borta!
Det måste va den största spindlen jag sett i sverige, den var 4 cm lång och var svart, kan den va giftig? S:
Men innan jag skulle lägga mig täckte jag hela min säng med filtar och kläder så den jävlen inte kan krypa upp,
usch hatar verkligen spindlar och andra äckliga kryper som kryper in i lägenheten, och nu känns det som spindlen kryper på mina ben :(

TODAY :
Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade klockan 13.00, borsta tänderna och käkade och sedan sitta vid datan och pumpa musik, har laddat ner massor med svenska raplåtar, S.T.C (Samuel Ericsson, adopterad från sydkorea) är klart den bästa, kanske för att jag har hans bildagbok och msn? haha (y) ♥

Nej men på tal om bdb så är jag typ hans "fan" och det borde va jag som adda honom, fast fatta så glad jag blev när jag såg att han adda mig helt utan anledning, muhahhah *Happysmile*
Lyssna på hans låtar http://www.znapmusic.com/stc/
Dem tre första låtarna är klart mina favoriter ♥

Nu ska jag trä pärlarmband, är rastlös like hell.
Lämnar detta långa inlägget med inga bilder fast med Ne-yo's nya låt "If you want me to stay"
Like it, love it or hate it ♥
http://www.youtube.com/watch?v=6y8NwSN_hnk

baai


Kommentarer
Postat av: kiwichan

JAG TROR ATT JAG HAR SETT EN SÅN SPINDEL. Den kröp i mitt rum. DEN VAR JÄTTE STOR.

Jag blev rädd och vågade inte röra mig, bara stod och glodde. ;_;

2009-07-27 @ 19:09:22
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: Cajsa

aww, tack! <3

allt bra med dig idag då?

2009-07-27 @ 20:51:32
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Leia

Härligt!

Det är bra här med. =)

2009-07-27 @ 21:12:22
URL: http://onlyforever.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0