Cupcakes

Mamma och pappa kom hem idag på kvällen från Finland, haha kolla vad min söta pappa tog hem till mig från flyget:

Den lilla cocacola burken som rymmer 1,5 dl haha cute ♥


Mamma och pappa har funderat i flera månader nu om vi ska flytta till Finland och nu har dem kommit fram till att vi ska flytta dit detta året och börja om från början..
Asså nej! Jag vill bo kvar här i Sverige och börja i min nya skola som jag har längtat att få börja på och va med dem bästa vännerna som finns ♥
Men jaja.. Måste väl ändå flytta till ett främmande land och finska låter så himla fult också :( Buhhuhu..


Idag har jag suttit och gjort några armband och här är en som jag har gjort till Khai som fyller 22 år imorgon
Svart pärlarmband ♥


Finns en till som jag gjort fast den är till Mylina ♥



Men jag och Sussi bakade cupcakes, söta och goda var dem mums!





/ FiisaLisa

Kommentarer
Postat av: nadja

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej du far inte flytta

2009-07-07 @ 05:19:04
Postat av: kiwichan

så söta cupcakes.

liiiisa neeeeeeeej. ;____; 'går ner på knän och buga'

;_;

finland suger juuu. :(

2009-07-07 @ 13:53:07
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: Malvina

Neeej, Lisa!! lämna inte kubik och mig :''(

Jag kommer inte va bra i skolan om du flyttar!! Allt är bättre i Sverige!! Du får bo hos mig, ok? :D om du sticker hänger jag mig :P

<<<<<<<<<<<<<33333333333333333333333333333

2009-07-07 @ 15:08:03
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/
Postat av: kiwichan

'buga mer' 8DDDDDDDDDDD

men en av dina broshor skulle inte med ju. och då kan du ju bo med han!! .__.'

2009-07-07 @ 19:13:15
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: nadja

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej du far inte lamna LMN noooooooooooooooo

2009-07-07 @ 23:22:17

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0