Clothes

På Väla köpte jag lite kläder, ett linne och en lång kofta ♥


Linne från Gina Tricot 49 kr ,förr 99 kr



Lång grå kofta från J&C 150 kr, förr 299 kr


Det var vad jag köpte :)

På kvällen när det började bli mörkare gjorde vi det lite mysigt i balkongen.
Bord,ljus,te,kortlek,poker och vattenpipa ♥
Det var mysigt och jättekult.


Jag och Cong min kusin ♥


Och en todays outfit kan jag lägga till :)

Linne- Gina tricot
Chinos-H&M
Och tygskor-Skopunkten


Sussi gjorde ett rosa armband till mig, visst är den fin?



Imorgon ska mina föräldrar komma hem från Finland!
Har saknat mammas mat haha..


Meee



Godnatt, hoppas ni har haft en bra helg ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; saknar dig också! <3

49 kr?!!?!?!!?!?!?! måste köpa (L).(L)

2009-07-06 @ 20:46:44
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0