Gratisbio

Var inne på gratisbio idag och jag har lyckats samla 200 poäng.. Oh gratz Lisa!
Det var rätt så svårt att samla poäng för mig för nästan alla bra erbjudanden måste man vara 18 år för att kunna delta och få poäng, min bror fick redan sin biobiljett på 3 dagar och en biobiljett måste man ha 400 poäng.
Mina 200 poäng tog 1 månad för mig att samla upp, bara för jag också fick poängavdrag för att jag försökte fuska, haha.. Gör aldrig det, dem drar bort mer än 50 poäng!

Men jag bytte ut mina 200 poäng mot en presentkort från J&C med 50 kr i, har tänkt mig att köpa ett par jeans i J&C eller i Tretton!

Men iallafall jag tycker att Gratisbio är en jättebra sida ändå om jag fick poängavdrag,
ni börja samla poäng och kan byta ut poängen mot en biobiljett, presentkort, tidningsprenumeration m.m.
Om ni vill bli medlem så bli medlem här : GRATISBIO då är det jag som värvar er och ni får 75 poäng i startpott, bra va? 8)

Kommentarer
Postat av: N

Åh värsta kul! Jag kan inte fixa det där när man ska skriva in mobilnummret "/

2009-07-30 @ 19:55:44
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; hahah nee, det behövs inte, vad de sa, hehehe:)



har också skaffat, hur får man poäng:(!?

2009-07-30 @ 22:29:45
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0