Stalkers

Var med Malvina idag och vi tog bussen ner till stan och gick runt i söder.

När vi väl kom fram var det en kille följde efter oss hela tiden, jag trodde först att han bara skulle gå bakom oss sen svänga in någonstans men han bara fortsätte följa oss och när vi svängde in i Lindex gick han också in där och tittade på samma plagg som vi tittade på..
Sen stack vi ut där alla folk var och han följde fortfarande efter oss !
Jag blev skitarg och vände mig om och skrek till honom - KAN DU FÖRHELVETE SLUTA FÖLJA EFTER OSS?
Alla tittade på honom och han blev röd i ansiktet för han skämdes,därefter kom hans fula töntvänner och skrattade som grisar.. Jävla stalkers -.-

Outfit:
Linne
Leggings
Vita tygskor
Gucci väska
Rosett diadem
♥♥


Jag och Malvina




Vi köpte glass och gick till stolgungorna vid stadsbiblioteket och chillade.
Årets favoritglass: Magnum strawberry white, åhh så gott!


Produkter som jag köpt idag :
Gliss hårinpackning för torrt och slitet hår 50 kr i Maxi
Aco acnelösning: Tar bort acne på bara några veckor och det hjälper faktist, Apoteket 39.50 kr
Visibly clear 2-in-1 wash and mask: Hjälper till att avlägsna orenheter och finnar, Apoteket 65 kr
Visibly clear oilfree moisturiser, bra ansiktskräm, apoteket 65 kr


Imorgon kommer Mylina hem, har saknat henne jättemycket och hon har saknat mig, det vet jag haha ♥
Och hon har köpt något till mig, I'm so curious :D

Mina 10 favoritlåtar just nu:

Lady GaGa - Love game ♥
Pitbull - I know you want me ♥
Ne-yo - Empty frames ♥
Beyonce - Sweet dreams ♥
Flo Rida ft Ne-yo - Be on you ♥
Keri Hilson ft Neyo & Kanye West - Knock you down ♥
WheeSung - Insomnia ♥
Ciara ft Justin Timberlake - Love, sex and magic ♥
Kid Cudi - Day 'n' Night ♥
Sean Kingston - Fire burning ♥

Och såklart lyssnar jag på Michael Jackson låtar ibland ♣










Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack :*



HASHAHAHAHA, var killen snygg :o?

ofta en kille tittar på ett tjejplagg, eller var det en tjejplagg o.o?

2009-07-09 @ 22:41:36
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: nadja

hoppas ni hade det bra

2009-07-09 @ 23:59:51
Postat av: kiwichan

Sa inte lisa att lady gaga-lovegame sög? :D

hm.. hur gammal var killen? lol.

2009-07-10 @ 01:55:29
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: Lykke

Den glassen e skiitgod mums =D

HAHAAHHAHA ! sån gubbe ;o hade nt våga skrika så alla glodde på mig :s

2009-07-10 @ 11:16:15
URL: http://lykkepykkes.blogg.se/
Postat av: Malvina

Kan du inte skicka låten nån annan gång?

'Cuase.. I want it (so) :D haha

2009-07-10 @ 15:10:09
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0