Fotbollsturnering

Jag var med i ett väldigt bra lag, fast vi förlorade första matchen med 1-0 och sedan vann vi med 9-2 och sen blev vi lika 1-1 .. Fast vi gick inte vidare för att vi hade förlorat en gång, puuh.. ville ändå inte spela mer :)
Vi var där från klockan 8.30 till 14.00.

Efter fotboll cyklade jag och Deniz till Bogarts för att hyra film till vår tjejmyskväll i skolan, vi hyrde The eye och gick med vår lärare och köpte massor med chips,godis och läsk till kvällen.

Därefter cyklade jag hem och tog ett varmt bad och fick klä på mig snabbt och sminka lite och sedan gå direkt till skolan.
Det var mörkt och mysigt i skolan och vi hade hela huset för oss själva, vi började kvällen med att beställa två stora familjepizzor och tittade på The eye och smuttade lite godis, goott!

Efter filmen skakade vi av rädslan med kuddkrig och "kurragömma kuddkrig" som var läskig för man skulle springa och gömma sig i det mörka skolhuset. Mina vänner är sånna fegisar, måste gömma sig i samma klassrum som jag, haha :<

Myskvällen var från 17.00-21.00, det har varit en riktigt kul dag ♥ apart from football :)

XX

LisaTran


Kommentarer
Postat av: Anette

sov du över skolan?

hahaha. det har jag gjort, det var kult. (y)

2009-06-10 @ 15:41:12
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0