Vääla

Vaknade klockan 13.00 idag, var riktigt trött och ville sova vidare fast jag tvingade upp mig själv från sängen och tittade ut genom fönstret, är det sant?... JAG SER SOOOL !!
Med glatt humör gick jag ut och käkade pho som mamma lagat, pho (uttalas föö) är typ risnudlar, gott :D

Efter maten så skulle mina föräldrar drar till Sandra, och dem frågade om jag ville hänga med fast jag ville inte till Sandra, Isabella skulle klängt och hängt på mig och fråga mig: Lisa kan vi leka med barbiedockor? Och om jag svarar nej kommer hon fortsätta gnälla. Tanken skrämmer mig, leka med barbie är jag för stor för.. Men Mylina bor där i närheten så jag åkte dit istället, vi bestämde att vi skulle till Väla och vi åkte dit, röda reaskyltar fanns det i nästan varje butik i Väla.
Men det fanns inte så fina reakläder kvar i min storlek, så jag köpte inget :(
Lämnade tillbaka min vita Adidasväska, det är sommarlov snart så jag behöver inte väska nu.

Men köpte ett halsband, strutglass i Ur&Penn.. Urgulligt , Mylina köpte en likadan ♥
Sämsta kameran, egentligen ska det va rosa färg på glassen..


I Tasty House köpte jag lite godis :)
Chocklad och naturgodis till min lärare, shit,naturgodiset var fan dyrt :(
PROFFS HÅRVAX!! köpte i H&M.


Hade kul i väla med Mylina :) Hon är så bäst, är glad att vi löste problemen mellan oss♥


Kommentarer
Postat av: Mylina

ahaha, du är så bäst! :D<3

klart vi ska ha den som förut. nya minnen tsm, right?

2009-06-13 @ 22:46:18
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0