Rastlööööös

Åhh fy vad tråkig dag. är klockan bara 20.20? så långsamt tiden har gått..
Rastlös har man varit, tvättade mina smutsiga vinterskor, dem behöver jag inte längre så jag ska lägga undan dem senare när dem torkat.

Inga vänner som kallat ut mig i det härliga vädret? Nehepp så mobbad jag känner mig ;)
Men imorgon ska klassens klasspengar brännas upp i busfabriken, vi ska vara barnsliga barnungar som busar runt, kommer bli kult, det blir sista dagen man får umgås med klassen då sen på tisdag är det skolavslutning.

För er efterblivna så ser en del av busfabriken ut såhär :)



Min favorit rutschkana, snabb är den :D



Ska såklart fota imorgon också, fast ska fota med min dåliga mobilkamera, kameran är slut på batteri och syrran har sladden så jag inte kan ladda, lol :<

Kommentarer
Postat av: Mylina

hahaha, den som är helt rak är också kul, fast läskig :o

2009-06-15 @ 01:08:52
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0