X-box

Vaknade klockan två och är nu jätteseg och trött, benen vill inte röra sig längre och kroppen känns så tungt.
Mina vänner kallar ut mig och jag tackar nej, en söndag vill jag bara vara hemma och slappa.. Sitta vid datan eller ligga ner och läsa böcker och SOOOVA :)

Fast jag ska inte lata mig så mycket, jag får inte heller.
Aurela ska komma förbi och spela x-box med mig :DD
Vi ska spela så länge så vi får blåsor på tummen, yeees !!




Skriver mer ikväll så håll er kvar till min blogg ♥
KissKiss :XX

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: jaa hur gulligt som helts , vet inte har varit i Vällingby , kista och i stan men har inte hittat just denna :( får väl leta efter :D

kram

2009-06-07 @ 17:06:02
URL: http://lelle33.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0