Väla

Hejsan

Varit på Väla idag, köpte adidasväskan i vit, fast vill egentligen ha svart fast det var slut, kanske ska byta senare..
Gick runt och letade efter present till Malvina, det blev en sminkväska med produkter och smink i och 2 halsband som vi ska dela om hon inte dissar mig xD , det står Best Friends på dem ♥

hennes present
 

Köpte alla halsbanden i ur&Penn
Den cupcake halsbanden är så cuute!!


Och såhär kommer jag se ut i festen, fast ska sätta dit några armband senare :)


Klänning- Vietnam
Bälte-Gina tricot
halsband-Ur&Penn


Klockan 17 ska jag dra till Malvina och fixa henne och mig själv, får se hur det blir senare.
Bloggar mer ikväll, ska se om jag kan ladda upp bilder utan att brushan klagar för att det laggar,
Eller hur Manh? xD


XX

Kommentarer
Postat av: aurela <3

Bästa Lisa <3

2009-06-06 @ 22:32:15
Postat av: You'r best friend <3

så söt du blev :O <3

2009-06-10 @ 13:51:56
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0