partyy tomorrow

Hello söta läsare
Me so sorry att jag inte bloggat på länge.. Men jag har faktist inte haft lust att skriva.
there are so many emotionalls going round my head
Undrar om jag kommer att bli förlåten, har jag gått för långt? Nej, det har jag inte.
Men iallafall, jag ska försöka att inte bry mig, jag pallar ju inte mer med dem ändå.. Slänger dem åt sidan, Clearing them from my brain. they are forgotten.. I dont know them anymore.
Because true friendship never ends, this one did, so it has to be false. I guess I just wasted my time.

Yoosh, men imorgon är det älskade Malvinas två månaders sena  födelsedagsfest, laddat ner låtar till CD då, alltid jag som fixar låtarna haha, aja det måste ju bero på att jag har bästa musiken.
Imorgon måste jag komma tidigare till Malvina för hon ville jag skulle fixa henne, annars brukar jag komma en halvtimme försenad till fester :S
Hon fick låna mina klänningar ^^
men jag har inte köpt något till henne än men det ska ordna sig imorgon och om jag hinner så ska jag färga håret .. Ska färga brunt istället igen, fast ljusare :)) OM JAG FÅR..


PUSS PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: aurela

Bry dig inte om dom. Dom är inte ens värd smutset under din sko Baby <3

2009-06-05 @ 21:11:57
Postat av: Marwa

Dom är tjocka och fula

2009-06-05 @ 21:15:04
Postat av: Lisa

haha aw :) Sant sant <3

2009-06-05 @ 21:15:07
Postat av: Lisa

HAHAHA MARWA, skriv inte för mkt nu :P

2009-06-05 @ 21:16:08
Postat av: Anette

bra att du inte bryr dig om de. 'tumme upp för lisa'

2009-06-05 @ 22:12:59
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: Anette

den dära linnen e snygg. var nära på att köpa en vit kjol istället. men lämna tillbaks den efter 5 min, hahaha. :D

2009-06-05 @ 22:25:03
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: Marwa

Jag snackar bara saning

2009-06-05 @ 22:32:14
Postat av: Sussi

Lisa!!!.. ha det så kul idag på festen.. ta d lugnt med killarna hahah.. jaa dont waste ur time on ppl who dont deserve your presence.. love u lilsis

2009-06-06 @ 11:36:21
Postat av: Lisa

haha jag ska ta det lugnt så gott jag kan ;)

Yes I know , SCREW THEM!

Älskar dig sussi <3



2009-06-06 @ 14:44:28

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0