Ray of sunshine

Vaknade av att en stark solstråle lös på mina ögon,första tanken var ju såklart: Yees solsolsol det måste då vara varmt väder! Därefter tittar man på klockan så var hon 13.00 .. Uhh ännu en dag man inte kan vakna tidigt

Iallafall var det varmt och soligt idag och resten av veckan ser ut att vara fint enligt Igoogle, äntligen är sommaren här ♥
Men har annars inte gjort så mycket som vanligt, vilken tråkig sommarlov man har.
Har badat men inte i havet fast hemma i badkaret, har också rakat benen och är förberedd att visa upp dem inför sommaren.
Imorgon ska jag kleta på brun utan sol så man också får en fusk solbränna :)


Håller på att äta en stor salladstallrik som jag nyss gjort, sallad är ju så gott att äta.. mums



Och sen ska jag borsta tänderna och ta och läsa New moon och därefter sova, ska försöka att vakna tidigare fast då måste jag också sova tidigare.

I♥New Moon



Godnatt sålänge. XX

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0