need clothes

Min hjärna behöver verkligen vila, får damp när jag inte kommer ihåg var jag lagt mina saker och ting..
som häromdan hittade jag inte mina nycklar och jag letade överallt fast hittade den inte, bara om man kunde ringa till nycklarna och hitta dem som man gör med mobiler..

Men min syrra kom idag för att hämta hennes kläder från min garderob.
WOW .. Insåg att jag inte hade några kläder alls efteråt när hon rensade garderoben, det mesta jag har på mig är ju hennes kläder förutom T-shirtar och linnen.

Jag måste be mamma om pengar till kläder fast vill inte heller .. Hon säger att vi måste spara och sånt skit så jag får väl stå över :(
Ååhh, önskar jag hade pengamaskin där man kan dra ut oändliga 100 lappar så kan man fan ta och köpa vad man vill!

Men syrran hittade iallafall mina nycklar :) Gissa var den var? .. Jo i garderoben, minns inte alls att jag slängde in den där, men är glad att jag har dem nu =D

Men imorgon har vi fotbollsturnering, jag anmälde mig för typ 1 månad sen fast nu ångrar jag mig.
Fotboll är tråkigt, vill inte spela fast måste ändå, efter fotboll så ska vi ha tjejkväll i skolan där vi får se på filmer och busa och käka pizza, mums, 500 år sen jag åt pizza? nej men det va längesen.

Men nu ska jag duscha

Byebye♥

Kommentarer
Postat av: Sussi

haha sorry sis. jag kan köpa lite kläder till dig när jag få pengar. =)Men jag fann dina nycklar så du slipper ha huvudvärk puss

2009-06-09 @ 14:05:30
Postat av: Lisa

haha,det har du sagt förlängesen och det kommer aldrig att hända :<

Tack för att du hittade mina nycklar :D

Puss

2009-06-09 @ 22:17:20

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0