Fest

Onsdagen den 10 juni 2009

Min söta Aurelas födelsedagsfest idag klockan 17.00-21.00..

Sov till 16.30 och jag hade helt glömt bort att det var festen idag så jag var tvungen att duscha snabbt och fixa mig, fast blev ändå försenad 40 minuter .. Gjorde ändå inget, alla satt och snackade och jag kom med musiken, då började festen och alla dansade ;)

Vi hade j*vligt kul.. Vi dansade loss i några timmar, vissa rökte vattenpipa, käkade och körde sanning och konsekvenser.
Riktigt niiice, måste köpa present till Aurela någon dag innan skolavslutningen den 16/6, ååh det är snart skolavslutning ju !! Längtar verkligen till sommarlov fast en del av mig längtar inte.
Jag längtar inte för att min klass kommer att splittra sig och alla ska börja i olika skolor så jag kommer verkligen att sakna dem ♥



Men på fredag den 12/6 ska min coola brusha Manh och min kusse Cong (known as Bamse) ta studenten!
Och så ska min snygga syrra färga mitt hår, det ska bli ljusbrunt :D




Puss&Kram♥


















Kommentarer
Postat av: rajan<3

Älskar diiig lisa <3333





ohh vill med ha en kusse eller bror eller syrra som tar studenten <:D <<33

2009-06-10 @ 22:12:40
Postat av: Anette

vad hände med svart?!

ska KANSKE behålla mitt hår. KANSKE. ._.

måste fundera. ~

2009-06-10 @ 22:35:16
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0