The money and the power

Har inte gjort så mycket idag, jag beställde i H&M ett par chinos och några tröjor som kommer nästa vecka, äntligen kan man fylla sin garderob med lite kläder :)

Nästan alla jag känner har rest utomlands och har fett roligt medan jag är här i sveriges skitsommar och ruttnar bort..
Blää, men mina föräldrar tycker att jag har varit framför datorn för mycket så dem tvingade ut mig att promenera med dem.
Skönt att få frisk luft fast tråkigt var det.

Kom hem och slog på Tvn där  50 cents program dök upp som heter 50 Cent - The money and the power.
Iallafall en rätt så bra program för dem som har tråkigt ..

Imorgon ska Mylina till Finland, lämna kvar mig här i Sverige.. Hmfph, men hon får väl ha så kul ♥







Kommentarer
Postat av: Malvina

Jag sicker imorgon, sen e jag hemma ett tag, sen sticker jag till värmland,inte värnamo ;P

ILoveYou and you'r header :D

2009-06-22 @ 15:20:43
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/
Postat av: mylina

sv; tacktack :):) vaddå du vill ju nt till finalnd mer :(

2009-06-22 @ 20:52:40
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0