Städning

Väckarklockan ringde och jag vaknade av den.
Jag hade jätteont i halsen när jag svalde och så var jag jättetrött, orkade inte kliva upp från den varma mysiga sängen så jag stängde av väckarklockan och sov vidare.
Struntade i skolan idag,men inget speciellt skulle ändå hända i skolan,förutom oscar pris för bästa animerad film men jag hörde att min grupp inte vann iallafall.

Haft tråkigt hemma och hade ingenting att göra, tittat ut genom fönstret, inga människor som är ute, bara några bilar som kör förbi då och då i det tråkiga gråmolniga vädret och på asfalten kan man se regndroppar som ösar ner och håller på att samlas till en stor pöl.
Det har regnat hela dagen, fy vad tråkigt!
Det står att det ska regna hela dagen imorgon också, Manh måste då ta studenten i det tråkiga vädret..
Hmm.. Det måste ju vara någon som dödar spindlar varje dag?

Förutom att titta ut genom fönstret bestämde jag att jag skulle städa rummet och min garderob, har dammsugit och moppat, vikt kläder och hängt upp och så har jag slängt onödiga papper och böcker, det ändå som förstör det rena rummet nu är min brors stora smutsiga klädhög på sängen, men det får han ta bort när han kommer hem.

Efter städning läste jag ut Katarina Von Bredow-Hur kär får man bli?  Den var OK bok.

Har ändrat min skrivbordsbakgrund, lilla ego Lisa :)


Men imorgon ska jag säkert till skolan, Deniz sa att det blir film hela dagen ♥
Men ska sluta lite tidigare för att Manh tar studenten ju :D


Pusspuss till alla söta läsare



Kommentarer
Postat av: Mylina

sv; aa , det är klart jag har! den måste man ju använda! :)

hih, tack.

aa, snart din tur. sålänge får jag slappa lite. (a)

2009-06-12 @ 13:01:24
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0