Stadsorientering

Ohh fy, biologi provet gick riktigt dåligt.. hoppade över 4 uppgifter som var värda många poäng :(

Vi fick dela in oss i grupp idag och stadsvandra i 2 timmar. Först var det fint soligt väder och vi svarade på frågor som är utsatta och när vi väl var framme i stan börja det hagla och ösregna och blåsa som f*n ! Jag frös till is, var dyngblöt och näsan rann hela tiden och mina uggs blev helt genomblöta.. Tillslut gav jag och Nadja upp och vi lämnade vår grupp och stack till Mcdonalds för att käka och sen gick vi hem för man får ej lov att ta bussen, men vädret blev fint när vi gick hem så det var lugnt :P

När jag kom hem tog jag av mig jeansen och jackan och kröp ner under täcket med blött hår bredvid mamma och snodde hennes värme och hon masserade mina ben och gjorde te till mig, mysigt ♥

Ska se om jag orkar skolan imorgon, annars ska jag sjukanmäla mig för jag känner mig lite förkyld :'<

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0