If I had money..

AAAH fyfan vad boring jag har det! Har lust att skrika och dampa och så har jag legat och gråtit utan anledning.
Har ont i hjärtat när jag andas (försöker andas så lite jag kan) för att jag gick för mycket igår, Jävla stadsvandring :@
Jag sa till mamma att jag behöver nya jeans och så tvingar hon i mig Sussis gamla utsvängda jeans och säger dem är fina och att jag passar i dem. Men nej mamma jag hatar utsvängda byxor och dem var väldigt fula.

Jag fick tillsist 500 kr att köpa nya jeans..Fast jag tänker köpa billiga jeansleggings istället tror jag ;)



Kommentarer
Postat av: mylina

hahah, du har fått ADHD tror jag det heter :(

såna dära humörgrejs blabla. har också hänt mig. fick det när jag snacka med mina lärare HAHAHA. piisanmt!

2009-10-02 @ 18:01:30
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0