Feelings

Den 31 flyttar jag, om 3 dagar eller jag är faktist inte helt säkert. Först säger föräldrarna att vi ska flytta i slutet av oktober sen säger dem 15-20 oktober, den 23 oktober eller nej den 27 oktober åker vi och nu den 31 oktober! Men hoppas det blir den dagen för då hinner jag till Halloween festen hos Elna och träffa alla tjejvännerna i Kubikskolan innan jag åker!!

Jag ångrar lite att jag slutade skolan några dagar tidigare innan höstlovet för jag saknar faktist skolan. Jag saknar att komma några minuter försent till skolan utan att bli uppskriven på tavlan medans killarna blir det om dem blir 1 sek försenade, jag saknar att stiga in i den trånga korridoren och öppna mitt skåp, jag saknar tjejernas *avundsjuka* blickar när jag kommer till skolan, jag saknar att spana in snygga killar, stå i kö för att hämta skolans hundmat i matsalen och framförallt så saknar jag mina underbara vänner och våra sjuka humor och smeknamn som vi ger varandra. Jag fäller en tår varje gång jag tänker på er..

Ibland undrar jag om det äns kommer att vara kul i Finland. Jag kommer ju träffa främlingar i skolan och måste försöka bli vänner med dem för jag vill ju inte vara den som sitter ensam i hörnet. Det skulle kännas mycket bättre om jag hade med mig en kompis för då känner jag mig säkrare och då pratar jag mer med folk har jag märkt hehe. Men vi får se hur det blir, själv längtar jag inte ett dugg tills den dagen kommer, förmodligen kommer jag nog brista ut i skratt när jag hör deras finlandsvenska.

Vill sova fast är inte trött, har blivit lite hungrig pga tuggummit som jag tuggar så jag ska nog käka lite innan jag går och lägger mig, släng in en kommentar den dagen ni ser att jag blivit fet på bilderna =D, då lovar jag att sluta käka på kvällen

Puss


Kommentarer
Postat av: Mylina

aw, hahahaha.. du kommer få fett många vänner. om ni hade flyttat på höstlovet så kanske jag kunde ha hängt med itll finland (A)

och kolla vilken skola du gick på och sånt, hahaha.

2009-10-28 @ 11:52:17
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: ♥M♥

Lisa, du kommer få många vänner, kanske inte ibörjan då ingen känner dig men sen du ;D <3 ♥♥

2009-10-29 @ 01:12:56
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0