Otursdagen

Hade bråttom till skolan idag så jag fick springa hela vägen till skolan och kom 5 minuter försenad och satte mig och börja jobba NO som vanligt, fast sen kom en äcklig skitlukt och jag trodde det var min labbkompis som luktade för hon äger hundar fast det var inte hon så jag skyllde på andra omkring mig och bad dem titta under deras skor och jaa.. Efter redovisning och engelska (dvs efter 1h 30 min) märkte jag att jag hade skit på sidan av mina tygskor.. Pinsamt hoppas ingen såg det! Men sånt dåligt kan hända när man springer och inte se sig för.

Och på rasten körde vi Kung som vanligt, ni vet när man studsar en basketboll på en ring till varandra och när jag skulle kasta basketbollen flög mina ringar på fingrarna av och jag hittade en av dem fast den viktigaste försvann :'( Har tappat bort ringen som är från min bästa kusin i Vietnam.. This sucks!

Mina söta tjejer i klassen hade tänkt göra en överraskning till mig som jag typ förstörde
..
Det ända Malvina sa för några dagar sedan var att vi skulle vara med Emil och Filip idag och att jag ska ses hos henne klockan 18 ikväll. Men då sa jag - Kan vi inte vara med Emil och Filip klockan 17 istället för jag ska till Mylina på kvällen och då sa Malvina hela skitet att alla tjejer är med på att överraska mig hemma hos henne och att vi ska ha en tjejmyskväll m.m ..

Hehe I felt bad for a moment, har alltid velat att någon ska överraska mig med presenter eller fest och sånt kul fast yeeh jag ska ändå gå på myskvällen, får åka till Mylina på kvällen istället och shoppa imorgon :)

Bort från allt dåligt som hände idag!

Efter skolan var jag med Malvina och Nadja och plockade hasselnötter och hade kul, kommer verkligen sakna dem när jag åker till Finland <3

Såhär käkar Lisa sina hasselnötter (;
(ÄCKLIG UTVÄXT, SKA FÄRGA IMORGON)


PUSS

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0