Hurt

Sitter här med den högra ögat stängt och tårar rinner ut, hade nyss lite slagsmål (låtsas ofc) med Manh och så slog han hårt på min hand så att den träffade rejält på ögat och jag har inte kunnat öppna den i 5 minuter nu, aj :(
Men han lär mig hur man ska slåss och självförsvar hahaha, att bo på Rosengården är ingen dans på rosor..

Men idag fick vi i klassen se hur HD (Helsingborgs dagblad) trycker upp sina tidningar och hur dem skriver, det var coolt!

Åhh nu kan jag öppna ögat, svullet och det svider :'< Och där stack alla ut, I'm home all alone..
Måste duscha och göra läxan, nästa vecka har vi matte och engelska prov och jag fundera på att vara hemma dem dagarna vi har prov för det är bara onödigt att göra dem när jag ska flytta.. Har knappt gått i skolan i 2 månader och jag har redan hunnit med 5 prov och nästa vecka 2 till?!? Dags för mig att dampa och stressa


C ya




Kommentarer
Postat av: Moi <3

Naw, stackars lilla Lisa.. :(



:D<3

2009-10-15 @ 19:48:16
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0