Im in ruins

OMFG hatar hatar hatar hatar mig själv!!!!!

Kommer inte kunna sova ikväll, ska sitta uppe hela natten och uppfinna någon tidsmaskin som kan spola tillbaka tiden för jag behöver verkligen det.. Detta kan fucking inte hända mig!!Jag skrattar åt det för att det är jävligt pinsamt och gråter över det för att jag skämde ut mig totalt inför den personen, så jävla pinsamt är det och tårarna ösar ner för varje gång jag tänker på det, försöker stoppa dem fast det går bara inte. Varför just .. Varför just inför honom? ..

A part of me just died, my heart... TA MIG TILL FINLAND FFS JAG VILL INTE VA KVAR!!

Tack till Mylina som stöttar mig <3 Hon får mig att må så jävligt mycket bättre <3

Kommentarer
Postat av: Mylina

NEJ INTE FINLAND.. :(

BO I... BJUV<3



och glöm detta idag, även om detta kommer bli minne för livet. hehe.

2009-10-28 @ 23:59:38
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: elma.

jag känner inte dig men vi läsare stöttar dig upp till 100% tro mig, tro oss!

2009-10-29 @ 13:07:44
URL: http://eebz.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0