Im so happy

Japp rubriken har rätt, jag är så himla glad så jag vill börja gråta! L-O-L smiley face =)
Ni vet när drömkillen kommer fram och ropar ens namn och snackar med en och man är inte beredd på att svara utan man står och vill nypa sig själv på armen för att veta om detta är sant eller om det är en dröm..

Det var så för mig iallafall, inte visste jag att han skulle gå fram och ställa frågor, killen som man haft i tankarna 24/7. Jag kände hur nervös jag blev och att jag rodnade *O-m-g han kan mitt namn, IIh* . Jävla tönt Lisa!














Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din drömkille =D??

2009-10-30 @ 01:56:08
Postat av: Malva

hahaha stackars lilli Lisa ;P <3

2009-10-31 @ 12:47:37
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0