10 sanningar om mig själv

Utmanad av MillePille -,-

  • Jag hatar min näsa! GLO INTE PÅ MINA BILDER NU :'(
  • Jag är petig
  • Jag älskar att planera! T.ex en fest planerar jag 1 månad före
  • Blir lätt sur på folk som inte kan tänka med hjärnan och när dem inte erkänner att dem har fel när dem har fel.
  • Vill inte flytta till Finland pga..någon ;) ♥
  • Har lätt för att gråta
  • Skrattar och skämtar mycket
  • Hatar att vara pollenallergi, kan inte äta allt gott och kan inte ha några söta husdjur
  • Är rädd när jag är hemma själv
  • Stör mig på fula tjejer som har jättebra självförtroende
Detta tog tid..

Kommentarer
Postat av: mylina

JAHAHAHAHA, så taskig! '' stör mig på fula tjejer osm har bra självförtroende '' vet vem du menar. HAHAHA

2009-09-13 @ 00:15:50
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0