Dagarna i lägret

Vaknade nyss,råkade somna mitt i filmen så jag får försöka komma ihåg vad vi gjorde i lägret i Örkelljunga.

Fredag:
Efter skolan fick vi skjuts till lägret.. Det var jättemysigt där, vi hade en stor sjö och träd runt om kring oss. Vi fick det största rummet, på bilden är en del av rummet och såklart lever vi stökigt med väskor och kläder slängda hit och dit :)
Första dagen fick vi umgås och leka lekar.. Väldigt kul var det! På natten kunde Malvina inte sova på madrassen så hon fick krypa upp till min säng som är bredvid till höger ^.^

 

Lördag: Vi blev väckta klockan 8 för att käka frukost, denna dagen var jobbig! Efter frukosten fick vi cykla runt hela sjön, mer än 5 km fick vi cykla och det var massor med uppförsbackar, kan ni tänka er så trött jag blev xD Sen fick vi orientera själva i skogen, jag fick en karta som jag skulle följa. Trodde att jag inte skulle klara av att läsa av kartan fast u know what? Jag kunde (: Därefter fick vi äntligen göra något roligt, PADDLA KANOT!! Fick paddla med Malvina.

Tjejer och killar samlades på kvällen och körde sanning & konsekvens i ett tag till 11, då kom vår sura kärring hemkunskap lärare in och sa att vi inte får umgås inne i rummet.. H8 her

Denna kvällen somnade Lois på min säng bara för jag masserade henne, fick frysa den kvällen för hon drog allt täcke :(

Jag och lilla lois

 

Söndag: Wiiiie städdag..! Väckning klockan 8 för att käka frukost. Fick ont i magen efter frukosten fast det var dags för städning, jag fick moppa golvet i matsalen, sen fika igen och efter det kom Malvinas pappa och hämtade oss och nu är jag äntligen hemma! Skola imorgon..

 

 

Inte många bilder för jag har inte orkat ta bilder, sry ^^

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: mylina

oh, fina bilder! :D

ser ju inte ansiktet på er :(

2009-09-20 @ 20:18:22
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: Andréa

Vad kul med läger! :)

2009-09-20 @ 20:38:22
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0