Önskelista

Jag tycker att jag börjar bli kass på att uppdatera, ska försöka uppdatera mera!
Idag har hunnit med att sova i 2 timmar och sedan när man vaknar har mamma gjort pho
(typ nudlar) mums ♥

André kom hem nyss med sprite och nougat till mig. Han är bäst! ♥ jag var skitsugen på chocklad!

Sliten,ska duscha snart.

Har tittar efter skor och kläder i internet som jag ska köpa.. Någon dag.. När jag får pengar...Never.

En vanlig vit topp från H&M 99 kr

Skor från skopunkten (2 betala halva priset utav 1 eller 3 betala för 2)


Vita tygskor 149 kr

Textil-sko från Skopunkten.com

Uggs 199 kr

Varmfodrad Stövel från Skopunkten.com

Och väskan från H&M såklart :)
199 kr

 

Det var väl inte mycket jag behöver? Räknar jag ut så blir det 571 kr och jag har 100 kr :D

-Maaammaaaaaaa!!


Kommentarer
Postat av: mylina

omg, ska köpa uggs imorgon bara så vet O_O

visste inte du skulle köpa uggs, du sa ju att alla fjortisar har det. heheh =(

2009-09-25 @ 16:01:27
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0