Goodnight

Har suttit och läst ut 130 sidor i boken och är äntligen klar!!! Jättebra bok är den och imorgon måste jag skriva en recension om boken ..

Kolla nyss på en till trailer på New moon som det dyker upp på MSN idag och jag får gåshud när jag tittar på trailern :OOOO
Ni fattar inte hur mycket jag längtar tills filmen kommer ut på bio!

Affischer på New Moon ♥



Iallafall har inte käkat något på flera timmar och jag är jättehungrig, ska se vad som finns i kylen och därefter blir det sleeptime.. Käka innan man går och lägger sig är bäst :D



Kommentarer
Postat av: Bella

vem längtar nt ? längtar sjukt mycket asså, ska se om jag kan dit på premiären! sååååå snygga taylor lautner och robert pattinson ë asså! dreggel.. .

2009-10-02 @ 20:45:54

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0