LV <3

Kan berätta om min dag nu :)
I skolan cyklade vi ner till stan (Malvina sjutsa mig) och vi såg på en danspjäs eller vad man säger..
Det var roligt att titta på fast det stank svett överallt av dansarna, fick hålla andan haha XD

På vägen hem gick Malvinas cykel sönder för att Toy krocka på cyklen så vi fick gå hem i det varma vädret.. usch vad trött jag blev, hade på mig ett linne,en stickig kofta + skinnjacka och väskor och jeans så jag svettades som en gris och var hungrig :O

När jag kom hem skulle jag dra till stan och köpa lite saker till lägret så fick proppa i mig lite mackor sen sticka och ta bussen direkt.
Mylina var i stan redan, hon skulle vara med en kompis fast hennes kompis kom aldrig så såklart finns jag där för henne :P Hade jättekult med Mylina <3


godis och ansiktskräm

 

Packat klart allt till lägret imorgon, vi ska vara i skolan hela dagen imorgon och sen sticker vi direkt till lägret i Örkelljunga..

Louis Vuitton resväska,väska och paraply mohaha.. Lite avundsjuka blickar kommer jag att få imorgon av fjortisblondiner (;

 

 

Ska duscha and then homeworks, puuh :(

 

 


 


Kommentarer
Postat av: mylina

HAHHA,yeeahh, längtar tills du ber'ttar om det! :D

2009-09-18 @ 14:26:47
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0