Pluggdag

Är riktigt trött, vaknade precis och jag har sovit i 45 minuter fast det känns som bara 10 minuter..
Somnade klockan 2 igårnatt och börja skolan klockan 9.20 och vi hade utegympa, jättetrött blev jag och orka knappt av hela dagen.. Somna nästan i NO lektionen när vi höll på med mikroskop fast Nadja väckte mig ^_^
Med mikroskopen skulle vi skrapa upp celler i kinden med en tändsticka?!? Äcklig uppgift så jag och nadja skippade det och börja rappa en text från biologiboken och beatboxa istället,haha! ♥

Har jättemånga läxor och prov som jag måste öva på,spanska prov, SO prov och SV prov är det imorgon .. Japp så är det när man missar skolan i 2 dagar i Kubikskolan :'(

Kommer jag att hinna göra alla läxor? Sv: STORT NEEEJ!
Ifall jag tar och rör på mig nu så kommer jag kanske hinna fast jag ska nog sitta vid datorn någon timme till, sen duscha och sen plugga dem roliga läxorna.. ZzzZzzz..











Kommentarer
Postat av: kiwiyumi.♥

skype e konstigt. jag fattar ingenting. ;__;

2009-09-07 @ 18:52:14
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: mylina

HAHA, plugghäst! :D

2009-09-07 @ 20:34:21
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0