New dress

Har nyss duschat klart, Mylina åkte hem vid 22..

Idag gick till Maxi för vi var sugna på bullar, haha! Maxi ligger typ 3 km från mig och vi började gå dit på kvällen när det börja bli mörkt.. Köpte Proffs hårspray och när vi gick ut från Maxi var det nästan helt mörkt,vi visste inte hur mycket klockan var och jag glömde mobilen hemma.
Det var lite svårt att hitta vägen hem igen :S När det är mörkt har jag svårt att se vart jag ska svänga in och sånt så vi gick helt fel, vi missade en sväng så vi fick gå i en jättelång mörk väg.
Mylina var så jävla rädd att hon ville gråta och jag försökte lugna ner henne fast jag fick lite damp på henne tillsist då när hon var för barnslig ^^
Fast såklart hitta vi vägen hem igen muhaha!

Ska visa min klänning som var lite för stor, fast den kommer passa om några månader :D


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0