Sweet Dreams

Så!! Nu har jag pluggat på alla papper och testat mig själv på matten, har märkt att under sommaren glömmer jag väldigt mycket hur man räknar ut det och sånt, fast minnerna kommer tillbaka!

Är trött, ska borsta tänderna och gå och lägga mig..
Måste stiga upp tidigare imorgon och plugga mera, börjar 08.20 imorgon så jag ska nog vakna 06.30, Jaaaa lycka till Lisa! Kommer sova vidare som en fet gris..

  • Vakna 06.30 och sitta på sängen i 5 minuter
  • Stiga upp, gå på toa och borsta tänderna 10 minuter = klockan blir 06.45
  • Ta på kläder, sminka och fixa håret i 45 minuter = klockan blir 07.30
  • Plugga och göra 4 mattetest i 20 minuter = klockan blir 07.50
  • Äta en dålig frukost sen cykla till skolan
GR8 !! Hoppas jag kan vakna då :)
Wellwell godnatt, min besöksrekord idag.. hiihih :*


Kommentarer
Postat av: mylina

sv; HAHAHAH sidan<3<3 jajaja :(



HAHAHA, du planerar allt som när vi var 10 år. hah :O

2009-09-04 @ 15:03:12
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: josefinle

tham bui? MIN KUSIN :O

2009-09-05 @ 01:20:34
URL: http://starbeat.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0