Tjocka jag

Hade skoj med Tham igårnatt/morgon när Mylina sov som en gris, vi höll på att flabba ihjäl oss utan anledning, eller jo hon flabba för att jag ligger som en räka när jag sover så min rumpa puttar undan henne!

Vi vaknade idag klockan 14, fixade oss i mer än 2 timmar och tog bussen in till stan och åt på Donkan och tog bussen hem till Tham och käkade mera skräpmat där(Pizza,pommes och kebab) ♥♥

Lite senare på kvällen gick vi ut i regnet, hösten börjar komma nu!

Klockan 21.30 tog vi bussen hem till my crib, Mylina sover över 1 dag till :)

Min kub jag fick igår av Comhem,har alltid velat ha en kub och now I have!

Jag och Mille ska kolla på filmer som vi laddat ner.

Bring it on it to win it

Princess protection

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: kiwiyumi.♥

HAHA, PROJEKT PRINSESSAN? den e tråkig. värsta disneychannel film typ. ._.

2009-09-06 @ 18:07:37
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: kiwiyumi.♥

Haha, filmen e ju tråkig, hehe. Du kunde ju se den på dinsey channel istället för att ladda ner. XD

INTE ALLS LÄSKIGA BILDER, OMG. :OOOO

2009-09-06 @ 19:12:19
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0