Märkesväskor och plånböcker

Det har ösregnnat hela dagen idag, imorgon kommer det bli likadant väder fast lite kallare!
Stanna hemma från skolan idag fast jag ska till skolan imorgon för jag vill inte missa mattetest, eng prov och SO prov samt alla andra skolämnen.

Har inget annat att skriva om, så jag lägger upp några väskor som NI ALLA ÖNSKAR ATT NI HADE ;D
Nej skoja bara

Sussis och mina lyxiga väskor & Plånböcker

Den stora Louis Vuitton resväskan ska jag ha med mig till lägret om 2 v,längtar !!

Plånböcker♥

Stor D&G väska

Chanel

Friis&co


Yees, det var en del av vår väsksamling.
Tänker sälja några av mina plånböcker i Tradera så håll utkik om ni vill buda :)

Kommentarer
Postat av: mylina

vill också ha väskor! :( har inte sett hälften av dem, som du använder :O:O:O

2009-09-03 @ 17:30:55
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0