I hate nightmares :(

Hade världens läskigaste mardröm idag!
Kommer inte riktigt ihåg hur den gick till, men jag kommer ihåg att det var The grudge jag drömde om.
Hon spöket från The grudge var hemma hos mig och hon kröp fram till mig med öppen mun som hon alltid har och hon var hel krit vit i ansiktet, uurk fy fan helvete så jävla läskigt det var!!
Mardrömmen kändes som en oändlighet och massor med vänner och familj var med i drömmen, lol :(

Men jag vaknade efteråt och tittade på mobilklockan så var hon 06.59 och mitt alarm ringer 07.00, fast sov såklart 40 minuter extra, börjar skolan ändå 09.10, softiiish! :D


Chill kläder blev det idag! :)
Nudie jeans-Solo
Linne-H&M
Skjorta-Levi's
Halsduk-Gina
Svart Väska

 





Kommentarer
Postat av: kiwiyumi.♥

haha, yeeey! när ska du till stan och lämna? D8

min läskigaste dröm var nog när den dära gorillan King kong jagade mig. :D

2009-09-10 @ 19:28:57
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0