My new BFF

Sluta skolan 15.30
Vår sista lektion var gympa där vi hade orientering, har jätteont på låren när jag går eller när jag böjer mig,kunde knappt sitta ner och öppna mitt skåp..

Mina föräldrar ska sticka och köpa en ny dammsugare för vår är sönder..
Det konstiga är att det är bara jag som dammsugaren lyssnar på! Dammsugaren är redan sönder och när jag skulle testa och se om den fungera igen  så starta den automatisk när jag tryckte in sladden i kontakten.
Och när mina föräldrar trycker in sladden funkar den inte.. haha konstigt!
Jag har magiska händer ;) Men nej det är faktist lite läskigt..


Iallafall, ska käka äpplen och nektariner + krydda som jag tagit från YumYum xD SKITGOTT är det!
Och så ska jag se på My new BFF season 2..








Kommentarer
Postat av: mylina

ÅH... VVILL OCKSÅ HAA! =(((((

2009-09-08 @ 17:51:10
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0