Vänskapsarmband

Vaknade för en stund sedan, jag råkade visst somna i 2 timmar när jag tittade på TV ^_^

Vi hade syslöjd idag där vi fick fläta makrame armband, min blev en vänskapsarmband med Malvina och Nadja för vi alla har gjort likadana :p

Sämsta bilden fast ungefär så ser den ut.
Nästa tänker jag fläta likadant fast i läder istället :)

 

I skolan slog jag vad med Malvina om att det heter konversation och Malvina börja tjaffsa om att det heter konsation och inte konversation och som vanligt är jag alltid spiksäker att jag har rätt så jag slog vad med henne om 50 kr att jag har rätt och hon gick med på det =)

Muhaha never bet with me för ni förlorar alltid (;


Kommentarer
Postat av: mylina

HAHA, vietnam-power! :D

2009-09-28 @ 20:24:15
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: monni

haha kalla mig inte gumman för någonting

o läxa inte upp mig

läs ordentligt innan du kommentarar ngt

jag sa att hon ringde mig för hon hade tråkigt medans hon vätnade på dig

vadå har du inte råd att åka buss hem från maxi så du får gå hela vägen hem , haha nej mylina är inte min enda vän gumman '' om du ens förtjänar att bli kallad det. du ska nt komma och tro att du är ngt

liksom vet du vem du snackar med? jo en som går i nian, så visa lite respekt :) jag vet visst vad anklaga är, tror nog det är du som inte vet dt.

och vem har bett dig ens läsa miin blogg :)?



2009-09-28 @ 21:03:16
URL: http://monnis.blogg.se/
Postat av: Belinda

Haha, de ä klart att de heter Konversation x)

2009-09-29 @ 17:05:34
URL: http://bebbebreed.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0