-»GRATTIS MALVINA OCH ELLEN«-

Ellen Alvina Weckström mwhhaahha och Malvina Tomasine Julia Hansson Axblom (rätta mig) fjortisar har ni alltid varit med IDAG bli ni officiellt fjortisaaaar !! =DDD congraaaaatss

Saknar dig Malvina! Vill ge dig en feting kram och skrika grattis but unfortunately bor jag 10273932793483 km bort från dig :< men du får den på sommaren då vi alltid ska va' ♥♥♥♥ tillsammans har vi vuxit upp, sen dagiset till vår första skola NannyPalmKvist fast vi började aldrig umgås där förräns klass 3 och då blev vi väldigt tajtatajta, och sedan efter skolavslutningen i 6:an fick vi byta skola, och vi LMN valde Kubikskolanfördenärbästjappjapp, där skulle vi plugga tillsammans ändå tills gymnasiet fast då redan efter 1 ½ månad skulle jag flytta.
fast miss our time LMN hhahah, så fula minnen där vi skämmer ut oss totalt, eller ni skämde ut er mer än mig, jag fan banga ur varje gång xD men med er har jag aldrig behövt anstränga mig för att ha kul, vi kunde alltid hitta på något att göra, mest hittade vi på dumma saker som -DU FÅR 10 KR OM DU GÅR FRAM TILL HAN DÄR BORTA OCh .....-och så gjorde en av oss det medan vi 2 andra stod bakom en buske och skrattade. vi kunde skratta nonstop och glömma bort att andas, mobba varandra var ngt vi gjorde också, eller jag & N älskar att mobba dig för HAHHAHA -> tomatsinne (Tomasine) vet inte vad som är så kul med det men jag flabbade sönder mig varje gång vi tog upp det .. *rofl nu till och med* och din engelska AHHAHHAHAA aja ska inte ta upp det, lilla Malvina blir kanske sårad :'<

anywaaaaaaaaaaay Jag LisaTranThiThienTrangnivillintevetaresten Önskar er en JÄTTEEEEEEETREVLIG FÖDELSEDAGs(fest?) OCH ATT NI FÅR FINFINA PRESENTER!! ELLEN HAR REDAN FÅTT EN SYSTEMKAMERA DEN JÄVELN

Malvinas 13-års fest 06/06/09. hahhaa så kul man hade


hamburgare <333333


sommar 09



6/6 - 09

Kommentarer
Postat av: Malvina

Ack lisafisa! Jag såg inte ditt inlägg fören nu :'''''''''''''''''''''''''''(

men gullig e du;)



bajs på dig, min eng ägeer! xP



hahahah, jag skulle skriva hej lisa där uppe, men det blev ack! hahhah sån gammal svennespråk ;) ska låta det stå fan, ser roligt ut;)



saknar dig! puss o kram hela dan ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-04-22 @ 21:53:43
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/
Postat av: Malvina

Malvina Axblom räcker vääääl, mycket vääl ;)

2010-04-22 @ 21:54:54
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0