02.02 PM

laddar hem gamla låtar som har blivit bra igen nu när man inte har lyssnat på dem pålänge. det är dem låtarna jag sprängde mina öron med 24/7 i mitt rum i Rosengården, dem låtarna jag hade på när jag var ute med vänner på en fin sommarkväll, jess those songs who gives me beautiful memories.

Just nu håller pappa på att mecka mat i köket, bún från imorse. Jag tuggar tuggummi med koffein i, blir hungrig och pigg av att tugga så jag ska joina pappa alldeles strax, sedan ska jag kolla på blåsningen. underhållande program fast dem blåser tråkigt..

SEE YOU IN THAT WEDDINGDRESSS, OH SEE YOU IN THAT WEDDING DRESS DRESS DRESS

hahhaaha bääst alltså ♥


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0