20 april 2010

hahha fyfan vilken trött men rolig skoldag förutom att jag snorar som en jävla ..ehh vilket djur brukar snora?
aja måste köpa nya lambipapper imorgon

Hade simning i gymnastiktimmarna again.. Sista gången som tur för fan jag har JÄTTEDÅLIG kondition. Vi fick simma sånna sträckor på 2 minuter, eller hon sa 2 minuter men det kändes som en oändlighet för man var skiiiittrött. tillsist när man är så trött så simmar klasskamrater förbi .. embarrassing. Hatar när folk varvar en :( bara ehh heejj ..dåå. jaja 270 m hann jag med när man egentligen ska kunna 500 m typ. Men det klarade ingen ändån buuut eeeasyyy jag blev iallafall inte sist n thats all that matters xD
Hahha till sist dykningen.. Ni vill inte veta. Gjorde värsta magplasket och magen blev hel röd efteråt -.- måste även köpa en baddräkt för vafan varje gång man dyker så åker bikinin upp.. aja mitt öra är också fylld med vatten

Sen efter skoldagen tar man bussen hem. hungrig så jag åt utan att tugga, det har Lisa inte tid för! Sedan sovit i en timme så jag har energi till att plugga NU. SV Prov om 2 dagar.. :SSSSSSSSSSSSSSSSSS wääääää saknar mamaaaaaaaaa



Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0