HelloU

heeeeej =D kanske ska börja hälsa innan jag börjar blogga! hehe men efter skolan gick jag, Jannika och Linda och köpte present i Jumbo till Ellen, fick också hem 2 HelloKitty necessärer (stavas så?)to moi cute iallafall.

Jag tror mina öron är skadade :< När det är tyst hör jag tinitus och så typ nu när jag lyssnar på musik så blir det sån lock och så hör jag konstigt.. eller kan inte förklara. Jobbigt iallafall, aja skylla mig själv att jag spränger öronen med mina headset varje dag

Nu ska jag duscha sedan kolla på Glee, wiii ny avsnitt ^^


Kommentarer
Postat av: linda

Vet du va din tröga kompis just kom på? De e samma bild på båda nessecärer(?) xDD<3

2010-04-14 @ 20:55:47
URL: http://lindajau.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0