I forbid myself from now on

räknade ut hur mycket jag har slösat på 3 månader och det blev över 750 jävla euro. oh damn jag måste sakta ner lite nu..
 Ska inte få köpa något mer under dessa 2 månader. inte ett litet skit! .. nå kanske någon tröja eller så... eller nej foorfan inget alls. Jag har ju allt som jag behöver nu. inget som fattas men det skulle varit bra att ha flera av de goda. Jag köper stuffs som jag inte behöver när jag har tråkigt, i buy happiness. Men jag ska och MÅSTE börja spara dem pengar jag får av föräldrarna och ha råd att köpa en egen tur&retur biljett to sweden. SEEEN I SVERIGE I JUNI -» SOMMARREA! it means att jag blir fri från min plikt -» KÖPA MIG EN NY GARDEROB and be happy for that moment..

okej okej jag tjatar mkt om min resa men det är för det är 2 månader kvar.
Jag kommer inte äns ihåg februari och mars månaden, dem gick snabbt förbi bara. och april och maj kommer bli roliga och snabba månader känner jag på mig

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0