Jo Mylina, jag ska bli bättre på att uppdatera..

NÄR NI BLIR BÄTTRE PÅ ATT KOMMENTERA.. hööh nej skoja, men seriously att blogga är tråkigt när man inte får några kommentarer :'< Men det är också för att inget händer i mitt liv. Helt dött, så onödigt att skriva tråkiga inlägg där ingen läser ^_^

Men yeye SKITFINT väder idag! Sol och värme ska devaa, det är upp mot 12 grader just nu hiihih, fast hbg 20 grader F-U!

aaa då ska vi snacka om min dag..Kom hem vid 4 tiden efter en lång skoldag + 2 timmar finska. Jag höll på att somna .. och klockan är fan redan 17 nu, måste duscha och sedan plugga till engelska prov imorgon. Skulle egentligen göra det igår också fast istället fastnade jag i Yesstyles hemsida och bläddrade igenom jackor & koftor i 3 timmar! jobbig sida men jag hittade de jag ville ha, ska beställa snaooRRt ♥♥♥


NOTE: HADE MIN BLOGG FRAMME MED INLÄGGET SOM RÅKA RADERAS SÅ KOPIERAR BARA HIT DEN & PUBLICERAR, lucky me =D

Kommentarer
Postat av: linda

OMFG! titta just slut episod 19! LÖÖV IT♥__♥ trodde att hon sku döda stefan i slute ;(( Men den va SKIIIIT braa, så som du saa :33



Jaja, de ända ja hade att säja ^^

2010-04-26 @ 17:03:59
URL: http://lindajau.blogg.se/
Postat av: alllllleeexxxxxxxxx.... :DDD

"....Men det är också för att inget händer i mitt liv. Helt dött, så onödigt att skriva tråkiga inlägg där ingen läser ^_^" OH SUCK MY DICK LISA!! :DD "ingenting händer, helt dött...^o)" OOOOOO NEJ BABY! :DDD <3 o glömm inte vad vi gjorde in da toilet today bby.... ;)))) lol xDDDD + skit prov, johannas fina fails..... SEBAAAAAHHH :DDDD hmmm.... ;) osv.... :D ;) + ALISANDRA ;DD <3

2010-04-27 @ 16:26:45
Postat av: Lisa

HAHHAAH soooo Alisandra style ;) <33333

2010-04-27 @ 21:29:52
URL: http://lisatranthi.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0