my-need-list

Vampire diarieees så jäkla bra, DAMON SALVATORE ♥♥♥♥ längtar tills nästa vecka då en ny släpps ut. Fast det dåliga är att det inte finns svensk eller engelsk undertexter


Jag gillar eller ÄLSKAR att planera typ fester, resor och sånt ändån att dem inte blir som jag tänkt mig. Men denna gången blir det min lista på saker som jag tycker är snyggt , vill ha och vissa skall köpas inför sommaren.

Like denna fina vita blazer, KÄÄRLEK? skitfin ju (ser den ut att vara i internet,men när man väl går och ser den irl så brukar det oftast vara fulare,spec. när det gäller Gina) fast hoppas inte

 

Denna baseballjacka som alla bloggare letar efter, inspirerad av koreanerna såklart
den är snygg, fast själv ska jag inte ha den..kanske ;)


Några söta kjolar att bära över midjan är alltid snyggt




and var inte rädd att mixa med färgglada färger


Ny skolväska, denna gången vill jag ha en ryggsäck från Yesstyle, billigt fast frakten är dyyyr o.o



Och såklart snygga SKOOOOR. Jag älskar klackar & platå fast känner mig för ung för att kunna bära, men jag har ett par, ni vet dem från DinSko? Dem var ju to-die-for really! fast till fester ska jag använda dem.



men tygskor, sneaks, gladiatorsandaler och kilklackar blir bra och som jag ska köpa fler av.

men dessa är från Nelly.se Jag skulle inte tvekat att köpa den om den bara var liiite lägre, I mean 16 cm kilklack? ahh c'oooon det är inte äns snyggt om man ser från sidan. haha och om jag skulle ha dem, skulle jag bli typ 1.80 m









 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Håller med om att kilklackana från nelly är sjukt snygga, men ja dom ser hemska ut från sidan på bilden. Men dom kanske är snygga i verkligheten, vem vet :P

2010-04-18 @ 19:58:54
URL: http://kasia.webblogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0