Typiskt..

På vägen hem promonerar jag som alltid my lonely rode med musik i öronen, och så idag kom en moped men en kille på som just skall svänga in till min väg. och ja typiskt att när dem plötsligt får syn på en ska dem GASA PÅ och köra förbi en så snabbt och så nära som möjligt. GOD I hate those people som gör så! Fick fan en hjärtattack när han kom och fick hoppa bort från asfaltet :@

Ah well may him burn in hell.. Nu ska jag till helvetet.. RELIGIONPROVMÅSTEÖVAFLERASIDOROCHJAGHARINTEÄNSBÖRJAT sen så har jag MATTEUPPGIFTERATTGÖRA sen GEOGRAIFIINLÄMNING10SIDORMÅSTEVARAKLAR

jag kommer inte hinna! men aja måste ha min tid med datorn så jag kan få min panik senare


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0