april april

Så jävla skönt väder! 8 GRADER SOL UTE WOHOO =) diediedie mtfkn snow
och nu har man påsklov också, precis vad jag behöver fast längre lov skulle vara a waaaay better :)

Japp har bott här i Finland i 5 månader idag. Det känns..normalt! Eller jag har blivit van nu med att leva ett "tråkigt" liv.
Fast denna mars månaden har varit den bästa av dem 5 månaderna! dels för att jag har fått lära känna klasskompisarna bättre ^^ Och ännu bättre så är det bara 2 månader kvar tills jag får åka till Sveriges bästa lilla stad Helsingborg ♥
I can't wait tills jag får träffa alla nära igen, hoppas allt kan bli som förut även om man har tappat lite kontakt med dem :/ vill igen kunna chilla i RG och spana in killar,softa i rg's bibliotek och bli utslängd av Kristina, shoppa i stan, stranden med Danmark som utsikt och många roliga VPkvällar med tjejer&killar ute i värmen. Uhmmm saknar det 

AJAAAA DET KOMMER JAG FÅ UPPLEVA IGEN SNART!! countdown.. ca 70 days left. omg, Im longing for the day to come 




Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0