≈ 61 days left

O-G känner mig sjuk. jag är sjuk! jag vill inte vara sjuk :(:(:(

buhuhuh är snuvig, JÄTTEont i halsen, nyser 4 ggr i rad varje 15 min och hostar som en åsna. snorpapper är slängda här och där. jag är sliten, ofräsch!
men måste duscha och gå ner och köpa lite mat i butiken, when mother's not here I have to be in charge,
det kommer bli en massa halstabletter! Vädret är JÄTTEEFINT. Hel klar sol och himmel och 10 grader varmt! Alla snöhögar håller på att smälta och till och med insekter har återupplivats, öppnade fönstret och där ville en fluga smita in fast då stängde jag fönstret så den hamnade mellan dem 2 glaset, japp och där får den vara tills den dör. HATAR FLUGOR! dem är ju värre än alarm om dem kommer ini huset, flyger runt på morgonen och sätter sig på håret när man sover, och så surrar dem så mycket så man vaknar..


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0