waking up everymorning and asking myself, is it gonna be a good day?

fredagar i skolan består av hemkunskap 9-12 och träslöjd 12-14.10! Fick lära oss att göra rulltårta och i träslöjd gjorde jag klar en osthyvel häähä...jaja sjukt rolig dag med alex"xx"andra som står för humorn, together we're Alisandraaahh LOL XD 

Men äntligen äre helg och få vila ut sig lite.. eller det kommer att bli mina pluggdagar för jag måste bli klar med inlämningen i geografin och plugga till engelska prov som vi har nu på tisdag.. Fast hur ska jag jobba med geografin när stupid me har glömt mitt häfte i skolans skåp och så har jag ingen atlas bok :s den ligger nerpackad i en flyttlåda ute i balkongen fast vet inte vilken låda. Buuhhh hoppas man kan hitta all fakta i google!

Är trött men sova är inte det jag vill göra nu. men det blir vampire diaries! älskar varje fredagar då dem kommer ut :)

possss

Kommentarer
Postat av: ahhhh<696969

hahaa :DDD

jepp! :) :DDD alisandra rocks! ;DDD

hade en AWSOME day with lisa! :) ;) <3

2010-04-24 @ 11:02:38

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0