I miss the old you.. u've changed too much in a way that I don't like

Vill inte påpeka till dig för då börjar vi bara bråka och jag vet hur kaxig du kan bli bakom skärmen, men snälla.. tänk inte bara på dig själv och dina känslor & sluta tro du är bättre än alla andra.. försöker alltid finnas där för dig och följa ditt liv med dina nyheter du delar med dig, men när jag tänker efter brukar du aldrig finnas där för mig när jag själv behöver någon att prata med. du bryr dig inte, inte äns om hur jag mår.


24 april 2010

Vakna vid 12 och solen lyste upp rummet, precis som jag ville. därefter försvann solen och började snöa asaaamkt, men sedan kom solen upp igen och det slutade snöa som tur. wow att det snöar i slutet av april :O men då får vi hoppas på en lång sommar with sun twentyfour-seven =)

Ska nu börja städa rummet litegrann, sedan ner och köpa något gott att smaska på till plugget, inlägg utan bilder är så tråkiga, men de får jag och ni stå ut med sålänge.

If I had one wish.. that would be to have my old life back


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0