I lub my teddybear

Provlista:
Matte- checked
Svenska- checked
Engelska- checked
Idag religion- checked

okej 7 more to go before summerholliday!!

Idag har det varit väldigt trist väder, regn och blåsigt och så kommer det förmodligen va hela veckan.. Men NU måste jag ta och duscha, sedan blir det pluggplugg.. nästa prov är på tisdag och då äre historia sämsta ämnet. Jag hatar prov, jag blir så stressad av det och det känns som man inte får ha frihet :p
men det är ju inte så länge kvar tills sommarlov peoplee! typ 5 veckor kvar bara och det går jättesnabbt. kommer ihåg min första april inlägg som jag skrev ibörjan av april och det kändes som 2 veckor sedan fast det egentligen redan gått 29 dagar :O Men fyfan då kommer sommarlovet ösa förbi innan man hinner fånga dagen, & sedan blir det back to school.. Omg kommer redan börja 8:an. wääh vill inte redan börja i 8:an.. vill gå i sexan igen, det var den roligaste tiden då so far~ 

Imorgon slutar vi 1 !! Fett skönt, 3 timmar ALisandra cookingskills timmar och 1 timme pollenallergi-timme (to retards that don't understand - 3 h Hemkunskap & 1 h träslöjd)
men efter skolan ska jag dra till Jumbo med Jannica och Johanna, om jag orkar mhwwhahh ... Eller joo faktist dags för mig att få köpa hem ngt!
and btw snackade med mamii on phone, saknar henne och hon längtar att komma tillbaka hit för de börjar bli tråkigt därborta. och hon har köpt en massa presenter till mig. ouu can't wait, Vietnam stuffs from mam ♥




CHEEET TROOOOI OOOI 30 APRIL IMORGON, WOHOO eller? NÄRMARE TILL SOMMARLOV MEN FAN DET KÄNNS SOM JAG SKA BLI 15 ÅR SNART


Kommentarer
Postat av: monni

sv: hahah klart fan, nu ska hon säga att hon är en big bang fan, för typ någon månad sen la hon in justin bieber musik video och ja, haha lol såg stc på talang. han kom med :: hahah mylina snackade med mig förlängesen o ba: omg stc är så snygg, jag har hans bild på mobilen. jag bara: what? har du hans bild på mobilen också :: craziness

2010-04-29 @ 23:27:22
URL: http://monnis.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0