vitun paska

första skoldagen är på veckans sämsta dag, tisdag. uschh finskastöd.. allvar, finska är så komplicerad och fuckfuckfuck svårt!
jaja är riktigt trött, fick 5 h sömn och vaknade flera gånger under natten. Kommer ihåg att jag drömde om spöken i vår förra lägenhet i Sverige, att när jag sov så pressade den mig till väggen och viskade äckliga ljud på mitt öra. Så kunde man heller inte skrika eller röra sig i drömmen, men jag pressade ut det högsta ljud jag kunde ge från mig och den kom ut fast inte inne i drömmen utan till reallity, puh vaknade fast väckte nog hela huset. ohwell, somnade direkt efter vad jag kommer ihåg.. sen såklart 15 min efter ringde alarmet.. grrr -.-


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0